onsdag 31 december 2014

New year

Hallå där partypinglor! Det nalkas ett nytt år, så för de flesta är det nyårsfirande på agendan ikväll. Jag ska i jobb till klockan 21 så för mig blir det lugna timmar innan tolvslaget. Det blir en svängom med Viktor till syrrans och hennes familj, dricka några koppar kaffe och cola zero och nån matlåda och lite mys. Känner mig lite sliten och trött idag så skulle jag vara ledig skulle jag nog inte vara på festhumör anyway, så att jobba går helt ok. 

Igår inhandlade jag dessa fina ljuslyktor till vårt nya hem. De är från Blossom och kommer vara såå fina på vårt nya bord. Det närmar sig vetni.. Ui ui så spännande! Denhär veckan ska vi dra till Haparanda och shoppa loss på möbler (Viktor hoppar av glädje.. Not). Men jag ser däremot väldigt fram emot det, hoppas bara man hittar allt man behöver. 

Anyway, hoppas alla får en ybertrevlig nyårsafton oavsett om ni väljer att fira hela natten eller bara ta det lugnt! /xo xo 


Inga kommentarer: