lördag 13 december 2014

Christmas tree

Mysiga tid vi lever i! Idag har vi pyntat granen vid min mammas. Vi körde på det idylliska med att ha julmusik på, pynta tillsammans och beundra det vackra. Blev så varm om hjärtat. Vi blev helnöjda med slutresultatet. Gillar när granar går i en enhetlig färg.. egentligen ingen skillnad om det är vitt, guld, silver eller rött men finast tycker jag de blir när det inte är en massa olika krimskrams av färgbågens alla färger.
Vi lag granen i deras inglasade terass så den syns utifrån också, väldigt vackert.


Har även kört det sista styrkepasset för denna vecka. Pumpade rumpa i ett cirka 60 minuters pass. Svettig som en julskinka i ugnen. Imorgon är det vilodag och på söndag kör jag det sista cardiopasset samt lite posering med Emilia.

Och HEJ nu ser jag klockan slagit över 00! Det betyder att det är min föööödelsedaaag nuu.. woop woop!! Hela 24 år! (en klient i jobbet gissade att jag blev 30.... men inte riktigt så långt har jag kommit ännu -__- )
Så nu får jag fira min födis för mig själv i jobbet.. och hoppas på att masssssa presenter och didamanter och sjungande familjemedlemmar står vid sängkanten när jag vaknar imorgon på dagen!  hihi

Inga kommentarer: