fredag 19 december 2014

A gift of love

Fredag och det nalkas nattjobb idag! Men bara två skiften och sen har jag några dagar ledigt under jul. Har haft riktigt julkänsla idag då det bara öser ner snö.

Började morgonen med veckans sista styrkepass. Dehär veckan har jag haft så bra med energi! Det har varit så skönt med sprudlande energi! Tror det beror på att förkylningen försvann och jag har kännt mig pigg å frisk. Däremot gjorde jag det misstag jag gör om och om igen fast jag vet att det resulterar i sjuk hals.. Nämligen att ha tränat och sen väntat lite för länge med att duscha. Igår skulle jag färga håret så blev det en timme innan jag duschade och så fick jag då vakna med den sjuka halsen idag! Suck.. 

Anyway blev det en snabb kokkolatur för att köpa den sista julklappen samt käka lunch vid Amarillo! Tog min fuskmåltid redan idag eftersom julafton är redan på onsdag då jag satsar nästa veckas refeed meal. 

Och jaaa.. Jag har fått lyckan att få flera födelsedagspresenter, av Malena och Emilia! Fick Macadamia hårolja, en spännande bok, en asfin halsduk samt ett par supersnygga byxor!! Jag blev så glad! Och Emilia hade rimmat så fint på kortet så det vill jag dela med mig av! :)

Trevlig fredag till er!!

Inga kommentarer: