torsdag 1 januari 2015

Today is the first blank page of a 365 page book. Write a good one!

GOTT NYTT ÅÅÅR!!! Innan jobbet hann jag fira lite nyår hemma hos systers. Så mysigt, vi sprakade sprakastickor (eller schpädäschticko som små killarna sa) och satt och pratade. Isabella hade lagat en massa gott! Varma smörgåsar, pätkiskaka med glass och grädde och en hel del godis och chips. Inget gott för munnen för min del men däremot gott sällskap fick jag njuta av :) Jag åt min låda med potatis och kyckling och såg glad ut (helst ville jag nog kasta potatisen i väggen om jag ska vara ärlig), men det gick heelt okej, fokus är hårt på nu så det gäller att inte falla för frestelsen. 

Sitter nu i jobbet och tjänar lite slantar. Nu har klockan slagit 00,så ska ringa min älskling nu och facetimea lite med honom innan han intar sin skönhetssömn.

Inga kommentarer: