tisdag 16 december 2014

Tacksam

Nyss hemkommen från gymmet. Veckans 1/3 Cardio gjort! Sov väldigt dåligt inatt och vaknade med dunderhuvudvärk men nu efter lite (mycket) svettande och gröt i magen lättade det lite på trycket i huvudet. 

Gårkvällen bestod av kalas för familjen. Tårtan fick godkänt och alla verkade nöjda (eller så vågade de inte säga annat haha). Nå, ingen verkade åtminstone vilja byta ut sin tårtbit mot min matlåda iallafall. Det är nog mitt första eget kalas jag inte har ätit tårta på. Men hade inga cravings denna gång, kanske för att jag bakat själv? det ser och är ju alltid godare när någon annat lagat bakverk/mat.. hur kommer det sig?
Jag fick massor av fina härliga presenter! Parfym, hygienartiklar, mumin kakfat, presentkort till både Cosmetique, Lindex och Sunds och en mysdräkt. Alltså, helt övermycke presenter! :) 

Strax blir det pepparkakshus-bak hos systers! 








Inga kommentarer: