tisdag 23 december 2014

Uppesittarkväll

Dags för uppesittarkväll! Jag har växt upp med att uppesittarkvällen består av bastu, brasa, glögg, massa choklad framför film hemma hos mammas. Så även denna kväll följer vi denna tradition. Dock inget chokoätande för min del ikväll, det får vänta till imorgon. Men sockerfri glögg ska jag njuta av!

Kalla vackra väder! Snökristaller och stjärnor som gnistrar på himmelen. Jag bara älskar vintern!
Igår gjorde jag traditionell knäck, vitchoklad fudge och vitchoko rocky road (de två sistnämnda inte på bild, sparas till imorgon). Enligt provsmakarna (viktor,mamma och Kaj) så fick julgodisarna mycket godkänt! :) Jag dräglade verkligen när jag kokade knäcken, det var så himla ljuvlig doft!! Så imorgon ska jag smaka en liten knäck, caaaan't waaait! 


Njut av kvällen gott folk! 

Inga kommentarer: