onsdag 3 december 2014

Count your blessings, not your problems

God dag världen! Imorse körde jag med en riktig sovmorgon! Började känna av att en rackarförkylning skulle vilja in i mitt huvud och näsa och förstöra mitt prima mående, och har träning först ikväll, så vad passar inte bättre då än en sovmorgon? Lite förkyld är jag nog idag trots att jag fick sova ut ordentligt. 
Svårt att slippa undan förkylningar då utomhustemperaturen hela tiden är så låg att alla bakterier aldrig förfryser och dör.

Nåväl, igår var en väldigt bra dag! Jag var supertaggad under båda träningspassen, så de gick riktigt bra! Hög musik, energin på topp och gött med pump!  Dessutom fick jag ett positivt telefonsamtal som berättade att jag fått prima godkänt i en tent ( jihaaa!!) ooooocch så invigde jag min nya goströjja som jag köpte vi Code. Som grädden på moset tillbringades kvällen hos syster som hade kalas. A great day.. A really great day!

Inga kommentarer: