torsdag 11 december 2014

Tacoday every day

Hej där tomtenissar! 
Urdåligt väder idag, spöregn och mulet. Ska dock inte låta vädret påverka mitt humör negativ idag eftersom jag behöver alla mina krafter inför jobbet inatt. 
Har nyss käkat min tortilla (ja kostschema behöver inte vara tråkig och äcklig mat!) , har ju t o m lite lyx som får käka en tortilla med maletkött och avokado VARJE dag! Det nii! Dock får jag ju inte äta 3-4 stycken på raken som jag annars skulle göra ifall jag inte gick efter kostschema. You know i love food! 

Hursomhaver ska jag strax packa gymväskan och åka till gymmet för att slakta lite muskler samt poseringsträna med Emppon. Blir bra att få öva lite poser eftersom poseringsträningen blev verkligen lidande förra veckan. 

JA, det har jag ju glömt berätta,. jag och Emilia har nu beställt efter våra tävlings-bikinisar!!!! Hur nervöst som helst! Hoppas verkligen de kommer passa å ha den färg man tänkt sej.. Samt att kristallerna sitter fint utplacerade. Nej men omg vad nervös man är! Inte direkt sådär att beställa efter en ny ifall den inte passar eller man inte gillar den.. Ni vet, de kostar en halv förmögenhet! Håller alla tummar och tå och ber en liten bön och hoppas att den kommer vara helt perfekt! Hihi för kul och spännande! 

Inga kommentarer: