söndag 21 december 2014

Chocolate lover

Söndag i all ära! Hade klockan att ringa på 13:30 för att återfå en vanlig dygnsrytm igen efter jobbet. Trött som tusan och sur som en kärring. Blev irriterad på allt och alla. Faktiskt länge sen jag varit på dåligt humör.. Men det gick rätt fort om. Efter ett mål mat låg i magen och en kaffekopp i handen kändes det mycket bättre. Dock hade jag absolut ingen lust med Cardio idag.. Ville gärna få liv i kroppen men lusten fanns absolut inte där. Nåja 40 min på crosstrainern samt lite posering med Emilia blev gjort och efteråt var jag mer harmonisk.

Har handlat mat och kockat ihop matlådor för kommande tre dagarna, dock blev det två mindre lådor eftersom jag får käka julmiddag på julaftonen.. OCH det bästa av allt! Håll i er! Min coach tyckte att jag får njuta av en efterrätt oxå!!! Hallelujah moment, det kommer smaka braaaa! Kommer bara få himla beslutsångest vad jag ska satsa på för efterrätt, eftersom det troligtvis är den sista sötsaken innan tävlingen i April.

Det jag cravar mest för på sötsaksfonten är detta:






Min allra största craving är CHOKLAD!! Omg. Har önskat mig en Paradis eller Aladin konfektask till jul så jag får spara den tills jag får äta den! *hjärtögon*

Inga kommentarer: