måndag 1 december 2014

Be stronger than your strongest excuse

Måndagen rivstartades med ett tungt benpass tidigt imårse. Därefter snabbt hem och slängde i mig mitt morgonmål medan jag fönade håret varvat med lite mascara och puder på fejjan. Sen blev det en vasadag med Malena & Kim, där hälsade vi oxo på Anne-lie och Sara och fick skratta och prata av oss innan vi körde hem igen. 
Släpade mina fötter in genom dörren och kände mig lagom sliten men bestämde mig för att köra ett av cardiopassen redan idag för att få in alla pass denhär veckan. 4 nätter i jobb väntar och då är det värt att försöka ta två pass på de lediga dagarna och bara ett pass de dagar jag jobbar. Hoppade i träningskläderna och styrde kosan mot gymmet och körde ett svettigt cardiopass i 40mim. 
NU är mina ben slut på energi och jag ser veerkliigen framemot att få krypa ner under täcket! Men först Dicte på tv! :)

Inga kommentarer: