onsdag 3 december 2014

Hold strong and keep going, you can do this!

Igårkväll var jag som sagt på min systers tvillingars 4 års kalas. De fick en helmassa lego och spiderman-prylar.. lyckligare små killar är svårt att hitta! 

På kalaset bjöds det på en hel uppsättning av godheter! Jag åt sötsakerna med mina ögon medan min mun tuggade potatis och kalkon.  Denhär gången var det faktiskt lite jobbigare en vanligt att hålla sig, eftersom allt såg så himmelskt gott ut!! Tårtan hade massa grädde och sylt, tacotårtan såg jag bara hur smälte i munnen på de andra och pätkiskakan kunde jag känna hur konsistensen var härligt mjuk, kladdig och saftig! hahah omg.. dräglar snart ner min tröja! 

Ja, så fick repetera i mitt huvud några gånger "ska jag vinna tävlingen så måste jag äta potatisen istället för grädden", "man kan inte ha både abs och munnen full av choklad (jo vissa kan, men inte jag), man måste välja endera!" När jag kommit fram till att vinsten kommer smaka bättre än en tårtbit så gick det sedan fint att fortsätta tugga kalkon.

Mosters småkillar knaprar i sig lite smått och gott
se men inte röra.. drömma och fantisera att man äter den får man oxo
want some cake?
ballongerna var fina, dessutom kalorifria! haha..
en del av släkten som gottar sig
söta 4-åringarna! Milton & Colin. Dock svårt att få en icke suddig bild när de har myror i brallan
Summa sumarum, ett supermysigt kalas och jag övervann mina cravings! *segerdans*. All good, still happy, the end.

Inga kommentarer: