söndag 30 november 2014

Jul, jul, strålande jul

En härlig lilla jul är nu förbi. På dagen gjordes veckans sista pass (Cardio 45min) och sedan lite posering med Emilia.
 Kvällen spenderades hos min systers, med hela familjen. Vi blev bjudna på julgröt till förrätt och julbord till huvudrätt, som innehöll sallad, gravad lax, nöt innerfile, ägg, älgköttbullar, ostar, jullimpa och massa annat.SÅ gott! Julbord är något av den godaste maten för mig, eftersom man kan välja en kombi av bara det man gillar och innehåller ofta bara riktig mat av råvaror. 
Så det blev veckans fuskmål and it was totally worth it! Till efterrätt bjöds lingongott och cheesecake med pepparkaksbotten, men vilket jag inte fick käka. Men nöjd ändå av all mat! :) 

Lilla julstomten kom oxå och det var så roligt att se hur alla barnens ögon glittrade och skrattet bubblade när deras namn lästes upp på paketen! :) 

Mot seinon åkte vi till Emma&Franks och träffade vännerna. Sedan somnade jag lycklig och tacksam för dagen. :) 




Inga kommentarer: