torsdag 22 januari 2015

Mer bilder från vårt hem

Lite mera bilder från vårt hem kommer här! Gillar verkligen att det mesta är vitt och så finns det otaliga lampor och spotlights vilket gör att man får det ljus man behöver. Oftast blir det ju så mycket mysbelysning under vinterhalvåret eftersom det är ju så mysigt, men visst blir man trött av att bara ha små lampor och ljus tända. Mer ordentlig belysning så man vaknar till liv! 
Fortfarande väntar vi på vår andra soffa samt två fåtöljer, så tvrummet får ni se i ett senare skede. Därför väntar vi också med att sätta upp tavlor och dylikt ännu, så vi inte förhastar oss med spikhålen innan alla möbler är på plats. 

Första bilden är från vår hall när man kommer in i huset. Vi har en stor klädgarderob till vänster som är in i väggen bakom två spegeldörrar.  Superbra så man slipper se alla jackor, skor och mössor. Dörren som är rakt fram går till mitt klädrum och dörren till höger går till toaletten, duschen och bastun. Och där bakom hörnet kommer man sedan till vårt sovrum.
En del av vårt kök, matbordet hittade vi från Asko och stolarna från Ikea. Har ännu inte hittat några passande gardiner till matbordsfönstret så det håller vi ännu utkik efter. Den tända brasan ger lite gult sken if you wonder why there is so pissgult all over the place! 
My lovely kitchen! Stort och praktiskt. Köksön är något jag alltid velat ha, så praktiskt att ha när man lagar mat eller bakar.. eller så blir det till en avställningsplats för matpåsarna.. 

Nu är brasan tänd och jag har färdig dukat på bordet, nu ska jag chilla tills vännerna kommer hit. Och jaa.. kanske käka lite potatis! Fick nämligen mer på mitt kostschema idag eftersom min vikt vill tydligen rasa lite för snabbt! Jag tackar inte nej till lite potatis, det kommer göra susen för energin! Weho! 
Och så kan jag ju uppdatera er om att kirurgi-ingreppet i armen gick bra. Tog inte alls sjukt och jag får träna armarna redan om nån dag eftersom det bara blev några stygn. Hoppas bara att ärret läker fint! 

Inga kommentarer: