torsdag 29 januari 2015

flex vs. no flex

Veckan börjar lida mot sitt slut.. eller jaa.. halvvägs iallafall. Dock vet jag varken ut och in på när det är vardag eller helg för de flesta dagar ser rätt samma ut med programmet. Dessutom har jag jobbat nu (nästan) alla helger under halva november, hela december och januari. . jaa har tappat räkningen. Viktor är iallafall glad för att snart få börja sova med mig på helgerna ;)

Igår var Emilia ledig, så vi körde styrkepasset efter frullen (skulle inte vågat utmana att försöka göra det innan frullen, varenda havregryn behövs under de passen kan jag ju konstatera!). Därefter poserade vi runt några varv och fixade lite med stenarna på våra bikinisar och på våra poseringsskor. 
På kvällen började en mördar träningsvärk infinna sig i rumpan och baklåren, så nutidens problem; fick försöka sova på magen. 

Startade morgonen med mitt morgonmål varvat med lite instagramscroll och dammsugaren i andra handen. Multitasking is the key. Strax blir det en vända mot stan! 

Trevliga helgplaner väntas trots att jag börjar vaka imorgon, men man får njuta extra mycket av de lediga timmarna innan jobbet då istället. Ha en fin dag! 

Veckoformen, flex - no flex! Fettet från magen har släppt bättre en jag kunnat ana. Kan ju citera min pojkväns romantiska ord om hur jag känns att sova bredvid "som att sova me en kantto träskivo", jag tar det som en komplimang?! haha..

Inga kommentarer: