lördag 17 januari 2015

Hotelweekend

Igår på morgonen överraskade vi min syster Isabella, som ska gifta sig 14.2. Vi körde till Vasa, shoppade, tränade lite, badade infraröd bastu och avnjöt lite massage. Därefter fixade vi oss på hotellrummet och drog till Amarillo och åt middag, dock åt jag mina matlådor under hela dagen eftersom jag ville satsa mitt refeedmål på hotellfrukosten. Efter amarillo for vi tillbaka till hotellet och chillaxade, spelade spel och åt smått och gott. 
Imårse fick jag mitt efterlängtade refeedmål, hotellfrulle! Lika gott som alltid. Måste vara det godaste man kan äta! Seriöst, man får ju lite av allt och dämpat sina cravings. 
Nu är vi påväg hem, summa sumarum ett riktigt härligt dygn med mycke prat ich skratt!
Direkt efter jag kommit hem ska jag till gymmet och köra veckans sista pass, plyo med Emilia. Härligt, hoppas att min kropp fick en ordentlig laddning av frukosten så att det finns mycket energi. 
Amarillo hade bra service och det var heelt ok att jag åt min mat där! Tackar så mycket för det!
Spex i hissen
In tha hotelroom
Morgonmål deluxe

Inga kommentarer: