fredag 9 januari 2015

Wonderland

Har sovit ut ordentligt inatt, det nalkas nämligen 3 nätter jobb fr o m idag. Att veta att det är först natten till tisdag som blir nästa sömn under nattetid kan vara a bit påfrestande. 
Men hej nu till något roligt, på tisdag får vi börja flytta in! Det har varit lite från och till angående vilket datum det säkert blir, men nu är det säkert. Är så redo! Passar dessutom utmärkt att flytta på vardagen eftersom jag jobbar fyra helger framöver. Dessutom är det en massa annat roligt på gång, men vilket ni får reda på i ett senare skede. 

Mycke på gång nu som sagt, och det märktes även på mina drömmar inatt. Å hej vad det var full gång, i drömmarna! Jag drömde jag märkte att jag var gravid (troligtvis för att jag igår träffade söta Joanna som ska bli mamma) och funderade ifall jag kan ställa upp i bikinifitness med gravidmage, kanske de inte skulle märka det? Haha alltså hallå vilken dröm! Dessutom var det inbrott (kollade en kriminalserie igårkväll), och så var grannens hund och snusade på mina fötter,.. Och jaa.. Allt ihop råddat till en enda goja! 

Till vädret, snön har kommit tillbaka i massor och man kan lugnt konstatera att det nog är ett fint land vi lever i. Fotona är tagna här i Larsmo och nej det är inte vårt hus på bilden. ;)


Inga kommentarer: