torsdag 15 januari 2015

Foodprep och stort kylskåp

Goodaaag! Här har morgonen startat med veckans sista cardio! Kändes himla tungt att stiga upp och veta man ska stå på crosstrainern i 40 min med träningsvärk i rumpan från igår. Men min kära sambo Viktor kom och gjorde mig sällskap och gjorde samma upplägg som mig, så då gick det mycket bättre med motivationen när man vet nån annan hamnar ut för att kämpa lika som en själv ;) 
Därefter lång frulle och foodprep för resten av veckan! Det gick så bra att tillreda mat i mitt nya kök, massa stora ytor överallt så jag slapp detdär med att kråta för att få plats för alla kastruller och lådor. Tummen upp! 
Men det bästa med köket måste jag nog säga är kylen och frysen! Stor kyl å frys! Så underbart att få plats med all mat och kunna frysa ner massa extra kyckling och nötkött så man slipper dra em dem två gånger i veckan! Tummen upp vol.2!
Nej vi har inga apor som bor här, Viktors och mina bananer.. Bananas are for athletes! 
Nu ska vi dra till Kokkola för att hämta hem vårt matbord! Hoppas det passar där hemma nu bara! 

Inga kommentarer: