tisdag 13 januari 2015

Home is where the heart is

God Morgon kära läsare, vänner, bekanta och okända! :) ny dag med nya tag! Har varit förväntansfull hela natten.. Tror jag måste lära mig att slappna av bättre och inte låta händelser påverka mina tankar på natten. Jag blir så lätt uppspelt så hjärnan lämnar och snurra på när jag egentligen borde sova. (Skyller det problemet på nattjobbet. Min hjärna vet nog inte längre vad som är dag och natt). 

Anywaaaaay.. Åter till dagens händelser. Vi får nämligen flytta in idag! Alltså idag! Fatta.. Har gått och väntat nu så länge, så nu känns det knappt verkligt mera. Så nu ska jag dra till gymmet, köra ett styrkepass och efteråt flytta hela dagen! Så kan inte lova sådär hejdundrande jätteofta uppdateringar nu idag och imorgon. Måste.. Flytta .. In.. Och .. Börja.. Inreda .. Och .. Springa runt i huset och hoppa omkring! Hahah.. 

Inga kommentarer: