onsdag 7 januari 2015

Beautysleep

Guten morgen! Sovit gott? Alltså jag var totalfärdig inatt.. Har sovit så djupt att inte en jordbävning skulle ha fått liv i mig! Hur trött kan man va egentligen?! 
Nå förklaringen varför jag var så trött var nog att jag var igång hela dagen igår, hade två träningspass som dessutom jag var tvungen att göra direkt efter varandra (förutsatt att jag åt ett mål mat emellan) eftersom gymmet hade öppet 14-19, och deeeeels för att mina muskler är trötta i hela kroppen redan.. och jag har bara gjort 4/8 träningar hittills denna vecka. 
Men, IDAG är det en ny dag,med de omtalade nya krafter man får därmed. Trots att jag ibland.. Hehe lite oftare nuförtiden, är trött och har mycke träningsvärk så har det ändå inte hänt sig att jag tänkt tanken att hoppa över något, fuska med maten eller att det är för tungt för att fortsätta. Vilket jag är glad över. Så fokus mot målet och plattan i mattan.   
Här bjussar jag på en bild från förra veckan. Vill ni se mer bilder så finns jag på Instagram : Sabinaass ! 
Nu ska jag dra kläderna på mig, sparka iväg till syrrans och bygga en snökoja med småkillarna! Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: