lördag 8 november 2014

Christmasfeelings

Hej där kära trogna läsare! Hur har er dag börjat? Jag vaknade med en riktig julkänsla i kroppen. Alltså jag är löjligt förtjust i vintern och älskar julen sjukt mycket! -v- Min julfelis brukar infinna sig runt i början av november varje år, även detta år. Det slår till på en dag som en blixt från klar himmel, sen har jag julkänsla ända till i mitten av januari typ. Julen för mig betyder värme, sällskap, skratt, mys och kärlek, och jag blir alldeles lycklig och glad i själen. 

Idag påbörjade vi farsdagsfirandet hos min styvpappa, där blev vi bjudna på lunch och kaffe. Slog till på mitt fuskmål så även jag fick avnjuta mammas goda hemlagade pulledpork med pitabröd och sallader i olika former. Det var så värt det! Mina systrar med familj var också där, så fullt hus, och ack så jag älskar att umgås med hela skaran!

Nu har vi mellanlandat hemma i 30 minuter innan vi ska åka till min pappas och fira honom. Mera myys bara.. jajja! :) 


Inga kommentarer: