måndag 3 november 2014

Pleasure

En helt ny färsk vecka framför oss! Tycker det är måndag mest hela tiden? men vad gör det när jag gillar måndagar rätt mycket. Började dagen med 30 minuters cardio utomhus, trotsade regnet och försökte intala mig att det kommer komma dagar då det kommer vara en hel massa minusgrader, snö, slask och hård vind.. så då var lätt regn inte så jobbigt längre. Hade dessvärre alltför mycket kläder på mig så svettades som en gris! 
Och så dras jag med en onödig huvudvärk tryckandes i tinningarna på mig..  jag går kanske lite på högvarv med tankar kring husköp, träningsplanering och jobb.

Det nya schemat har påbörjats och det består av 4 styrketräningar och 4 plyo/cardiopass i veckan. Lite mindre en förra schemat men ser minst lika tufft ut. Styrketräningen blir senare ikväll tillsammans med Emilia-legday it is. 

Huset vi kollade på igår var myyyycket fint (fast vi visste oxo lite innan hur fint det är eftersom vi varit dit förut ;) ) Men jo, så får se nu de närmaste dagarna vad det blir, ifall det blir husköp. Det ska kollas igenom lite uppgifter osv ännu så man ska inte ropa hej innan man är över bron! :) 

En liten vardagslyx kan bestå av en förpackning Liptons te, en samling av de 4 godaste teerna! mmmmmmmm .. dessa ska avnjutas varje kväll nu när det är mörkt och ruggigt! 

Inga kommentarer: