lördag 22 november 2014

Busy but happy

Fullt upp här! Ska bara ge er en liten uppdatering om vad jag sysslar med ihelg.
Igår efter morgonspinnen började vi som sagt packa ihop alla våra saker i lägenheten. Vi tog ett par snabba mat/kaffepauser under dagen men annars höll vi på till klockan 20 tiden på kvällen. 
Därefter var vi så trötta, men jag hade veckans sista träningspass kvar, så vi drog på ett sent styrkepass till gymmet. Förväntade mig det sämsta passet eftersom jag var så trött av allt packande.. Men gissa vad? Hade ett av de bästa ryggpassen på länge! Fick sån otroligt bra kontakt både i ryggmusklerna och bicepsen! Och energin visste jag inte vaarifrån kom! Sjukt kul!:D 
Sedan var det bara godnatt för Sabina & Viktor. 

Fortsatte med packandet imårse efter frukosten. Vi har packat, kört grejjer till nya huset och till våra föräldrars och städat. Klockan 18 tog vi paus för idag och for på en välförtjänt cheatmeal till Strandis! Det satt så bra, rakt in i musklerna!;) 
Nu ska vi ta natten så vi orkar med det sista imorgon.. Skönt att ha fått packat och flyttat det mesta redan! Skriver mer imorgon när jag har mer tid och ork! :) 

Inga kommentarer: