lördag 29 november 2014

TGI fredagen är över

Tjena körsbärstomater! Friday was here! Min fredag var inte så värst speciell.. kan ju säga att den gick största delen i trötthetens tecken. Vaknade runt 13.00 tiden och blev stressad av att inte kunna sova längre än 4 timmar efter att ha varit vaken 24 timmar innan!
Kände att det är lika bra att dra till gymmet för att göra veckans näst sista pass. Slevade i mig en matlåda och hinkade ner en provpåse Bcaa (aminosyror) äppelsmak från Scitec nutrition. Den var bara såååå god och löstes upp med detsamma! Tog en koffeintablett (att koka kaffe kändes waaaay för jobbigt!) och drog sedan på mig träningskläderna. Mitt sinnestillstånd kändes inte helt korrekt, kroppen var relativt utvilad men pulsen slog lite för snabbt, huvudet visste inte om det var dag eller natt och ögonen liknade sparbörs-öppningen. Aija dethär med att vaka om nätterna börjar jag känna min kropp inte riktigt diggar.
Nåväl till gymmet kom jag och ett gött pass blev gjort. Svettade ner halva gymmets golv och traskade sedan in i en varm dusch. Däärefter var jag en slagen hjälte! Det blev soffhäng med Viktor, båda var lika trötta så vi satt och kollade på varandra mest som ugglor i mörkret. Därefter släpade jag min tunga rumpa till Emilias och vi gjorde lite beställningar på nätet och nu sitter jag i jobbet. Någon som haft en piggare häftigare dag månne? ;)

Imorgon är det trevligt program på schemat
för det är juu lilla JUUL! woop woop! Så hoppas energin och humöret är på topp! 


Inga kommentarer: