onsdag 26 november 2014

Cosy time

Hallå där alla bananböjare! Hur har eran dag börjat? :) hittills har min dag bestått av plyo-träning samt poseringsträning med Emilia. Vi njöt av frukosten en lång stund på gymmet och tog ingen stress alls. Så härligt att få börja dagen så. Efteråt har jag gjort några ärenden i stan och köpt en del julklappar som jag nu ska slå in. Ska bara lägga på julmusiken och slå mig ner på golvet och börja paketera, det är ju bara så roligt! :) 

När jag körde hem från stan slog det mig att jag känner mig mer energisk och pigg idag! Konstaterade då att det måste ju vara för att soooolen skiner idag!! Har inte sett solen på länge och man märker snabbt en skillnad! Snön skulle gärna få dimpa ner nu, solen får lysa och helst runt -5 grader, det vore helt amazing! :) 

Fast det är trist väder ute så får man inte släppa sig helt depp för det, gäller att hitta lite positiva saker med vardagen ändå och fixa till lite vardagslyx. Som t ex en kopp god te framför brasan, det funkar bra för mig för att uppskatta kvällen! :) 

Inga kommentarer: