måndag 10 november 2014

Unless you puke, faint or die - keep going!

Hej på er kanelstänger! 
Min måndag har börjat rätt intensivt.. men vilket är på ett sätt rätt skönt eftersom man då känner på kvällen att man varit produktiv och fått mycket gjort. Hursomhelst började jag med mitt 30 minuters rumppump vid gymmet, åt därefter mitt morgonmål och eftersom jag har så mycket på agendan idag fortsatte jag sedan direkt med mitt ben-pass. Passen gick väldigt bra trots att min motivation låg på typ 50% när jag vaknade.. men när jag väl kom igång blev motivationen betydligt bättre och jag swischade på med mer vikt än förra vecka på flera övningar. Nöjd och skakig i benen åt jag sedan mitt post workout mål och ett mellanmål innan jag gick för att handla mat för hela veckan. 

Matinköpet var så tungt, skulle ha kunnat lägga mej ner på golvet och bara vila en stund, blev helt svettig av att gå runt och söka alla varor. Benen var så slut och drog all energi ur min kropp. Men hem kom jag och började koka mat för 3 dagar framåt. När jag just var färdig med all mat ringde fastighetsmäklaren och frågade ifall det gick att vi har visning på lägenheten imorgon
Så då var det bara att sätta igång med städning i varje lite vrå! Sålänge golvet torkade i köket satt jag mig ned på soffan och somnade 20 minuter. :D Vaknade yr i bollen och trodde det var tisdag.. så borta! ^^
Lite senare idag ska jag dra XBodyfit vid gymmet och sedan poseringsträna med Emilia eftersom vi inte hann med det förra vecka. SEN ska jag lägga mig på soffan, klicka på ett avsnitt Homeland och bara vara! :) Hoppas ni får en superbra vecka! 

Inga kommentarer: