söndag 23 november 2014

Together, we are strong

Holy weekend! Äääntteliigen har vi fått nerpackat våra liv och städat hela lägeneten från topp till tå! Min familj kom och hjälpte oss idag så vi skulle få färdigt allt. 3 riktigt intensiva dagar ligger bakom och jag är nu redo för att ligga raklång resten av söndagskvällen! Räknade ut att vi har packat och flyttat i 24h denna helg, så man känner sig en aning mör i både kropp och knopp. 

Har även varit och skrivit på pappren idag för vårt nya hem!! :) Så nu är det bara att andas ut, njuta av juletiden framför oss och sen flytta in! :) very niice! 

Sitter nu nyduschad vid mammas i soffan, stickasockorna på, framför brasan och med en kopp te i handen. Löövely! :) 

Juste, Har även fått nytt kost och träningsschema idag! Så maten är färdig inhandlad och imorron på morgonen blir det foodprep med nya varor!:) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Gillar din blogg o grattis till d nya husägarna! Ville fråga hör av dig. Hur skall man gå till väga och komma i form igen. Jag skulle vilja gå ner i vikt men såklart få bättre kondition. Springa är mitt stora intresse. Men också styrka. Vad skulle du rekommendera i matväg och träning per vecka? Skulle vara oerhört tacksam om du skulle kunna ge råd:) tack på förhand!

Sabina sa...

Hej Anonym, å tack så mycket!!:) Jag kan svara på din fråga i ett inlägg om det är ok? Om inte, så kan jag svara på denhär kommentaren men lite kortare. :)

Anonym sa...

Ja svara gärna på ett inlägg! :)