fredag 21 november 2014

Joy is not in things, it is in us

Goooooood morgon världen! Igår var sista natten i jobbet, sov ett par timmar och var sedan på två möten. Det första mötet var med den nya lägenhetsägaren och Riska, vi gjorde klart alla papper. Så skönt att ha det nu fixat! Det andra mötet är ännu hemligt ;) 

Med endast några timmar sömn gick jag omkring lite som en zombie hela dagen. Varken kaffe eller mat fick igång mig. Hursomhelst orkade jag mig genom dagen eftersom det var en dag med två trevliga besked och jag fick en känsla av lättnad för framtiden. Det var en enormt bra dag igår, så genom min positiva inställning orkade jag också med mitt rumppass på gymmet tillsammans med Emppon! :) 

Fick försöka få sömn tidigt igårkväll för idag var det tidig väckning på schemat! Hade lovat dra morgonspinningen vid Jeppis Gym. Well, att få omställd dygnsrytmen tillbaka under en dag är nästan omöjligt. Så låg och vred och vände mig några timmar innan min kropp till slut fattade att jag fååår sova nu, jag äär ledig. Spinningen gick trots allt riktigt bra. 
Nu har Viktor och jag njutit av mysfrulle. Viktor jobbade 17 timmar i streck igår så han fick vara ledig idag, wehöööu.. båda lediga på en fredag?! Hur skönt?! Vi får sätta igång med att packa ner saker idag, så denna lediga dag kunde inte komma bättre för oss! :) 

Have a lovely day! :D

Inga kommentarer: