torsdag 27 november 2014

Just like a bit of Christmas!


Åh vilken bra dag idag! Precis som julafton!.. Eller nej nu överdriver dag! Men lite lika känsla som på julafton eftersom jag nämligen idag fick mina Team trifinity kläder och en härlig goodiebag från mina coacher Sara och Camilla. Ska bli så kul att få träna med nya kläder ikväll!

Har idag oxå gjort matlådorna klart för resten av veckan samt gått på stan och julshoppat med min äldsta syster. :) 
Gick in till Code och hittade även två nya tröjor åt mig själv.. Eller nej Emilia hittade, och det är sällan man går in till Code utan att köpa något när hon är där! :D en bra försäljare kan man lugnt säga! Det blev två Vardag/fest-tröjjor dessutom! Inte träningskläder den här gången! Inte alltför ofta jag köper nya vardagskläder så det var på tiden med något nytt. Köper sällan nya vanliga kläder eftersom jag rätt sällan behöver såna? :p det blir byte mellan tränings, mys och jobbkläder oftast... Oh älskade glamourösa livet jag lever haha...

Ikväll startar mina vaknätter i jobbet, men innan det blir det ryggbygge i gymmet! 

Inga kommentarer: