söndag 1 februari 2015

Slitsamt

Hej på er! Nu är det redan februari!! Vart åker dagarna iväg riktigt!? 13 dagar tills min syster gifter sig.. och endast 76 dagar till tävling!! Say whooooot! Får ofta frågan om jag börjar vara nervös inför tävlingen, och enda svaret är väl JA så helsikes! får knip i magen bara jag tänker på det.. att jag ska klacka runt i ytterst minimal bikini, i strålkastarljus och posera framför andras ögon! :D Men en bra/positiv nervös känsla förstos! 

Igårkväll firade vi det vackra paret Emma&Franks förlovning. Det böjds på smått och gott, och stället var fyllt av glada vackra människor. Dock kunde jag och Viktor inte stanna där till slutet eftersom jobbet väntade för min del. 

Är väldigt sliten nu eftersom min kropp och huvud vägrade få nån desto mer sömn på lördagsmorgonen efter jag kom hem från jobbet. Fick sömn i typ 3 timmar vilket är alldeeeeeeeeles för lite då jag fortfarande har 3 nätter i jobb. Frustrerande och slitsamt! Men k'ände att det var stört omöjligt så steg upp och gjorde veckans sista cardio på steppern. Cardion gick väldigt bra, bra pump i rumpan och hade en härlig energi men som avtog lika snabbt jag klev av maskinen.
 Man vet varken ut eller in. Blir verkligen bra att få vanliga rutiner snart! Men måste hålla ut nu de sista nätterna. 

Tom i huvudet är jag också, så har faktiskt inte mycket att komma med en natt som denna. Ska planera lite till min systers bröllop nu och försöka få timmarna att gå. Och sen hoppas på att jag verkligen somnar på morgonen då jag slutat jobbet! Det väntas nämligen plyo och poseringsträning med Emilia på eftermiddagen. 
Skriver mer när jag har något trevligare att komma med! 

Inga kommentarer: