onsdag 11 februari 2015

Ett rus av lycka!

Alltså, nu måste jag bara få skriva av mig! Är fylld av så mycket positiv energi idag! Dagen började med att jag fick några timmars bra sömn efter jobbet. Vaknade sedan av postiljonen (heter det så?!) som var på dörren och levererade min order från My Protein! Han sade glatt "jahass är det någon som haft sovmorgon månne?".. Jag svarade yrandes " hah nää jag har jobbat inatt".  Kollade mig sedan i spegeln och konstaterade att den postiljonen knappast kommer hit fler gånger så som jag såg ut! Haha, yrvaken, lös vit topp så boobsen dansade åt alla håll, urtvättade nattshorts och håret alla vägar. 

Nåja, hade sedan lite ångest över det kommande rumppasset som skulle göras ikväll. Inte ångest för att det är på nåt sätt negativt nej, utan eftersom det är ett jäkligt bra pass för favorit muskelgruppen:rumpan men med hundratals repetitioner, så man får alltid räkna med att passet drar ur de sista krafterna ur kroppen. Så eftersom jag hade låg energi och lite ångest bestämde vi oss för att köra passet på ett annat gym istället för att få upp motivationen lite. Sagt och gjort, drog till ett annat gym och körde passet, kan ju lugnt säga att det blev det bästa passet man kan få till! Endorfiner, adrenalin och energin flödade och rusade i kroppen! Blev helt enkelt så lycklig! aaah jaa bara så underbart! Tänk om man kunde få till såna pass varje gång.. 
 Efteråt avnjöt vi vår postmeal och sedan drog vi lite poser innan en varmdusch. 

Jaa energin och humöret for upp i skyarna och jag hoppas jag har samma bra feelis imorgon när jag vaknar.. dock troligtvis med a little bit of träningsvärk! 
Bild från idag

Inga kommentarer: