onsdag 4 februari 2015

Feeling great

Good day sunshines! 
Ingen cardio idag, endast ett styrkepass för rumpan lite senare idag. Känns alltid sådär mystiskt att få vakna utan väckarklocka och sedan äta frulle direkt man stigit upp. Man lixom funderar två gånger innan man hugger in ifall man faktiskt får ha det så skönt och ifall man inte glömt bort nått pass haha.  Nå har fortfarande bara 3 cardio i veckan, så ser alltid framemot alla dem. Gillar att svettas och inte behöva "tänka" så mycket, bara köra på i 45 minuter. 

Har idag strosat runt i några butiker och sökt lite saker till hemmet. Kom hem med en Jukkapalm från Sunds och ett par tygpåsar från Blossom. De har så mycket fina ljuslyktor och småsaks-prydnader, men det är inte det vi behöver just nu, så höll mig från att köpa det fastän jag blev kär i flera. 

Har också varit och besiktat bilen idag. Man känner sig alltid som en karl då man ska göra något med bilen, så sitter man där och vet inte ett dugg vad de pratar om, man nickar och ser glad ut bara. Så fångit. 

Har nyss slävat i mig ett himmelsk gott mellanmål bestående av äppel och nötter. Hackade äppel i bitar och stördde vaniljpulver och kardemumma på och in i micro så de blev lite varma. Sedan strödde jag på hackade blandade naturella nötter. And the top of it, så klickade jag på lite Walden farms chokosås. Det åt jag med en kopp Clippers Wild berrry tea. Urgott. dock tog allt ju slut på nån minut eftersom jag knappt hann andas mellan skedarna. När maten är slut, är det alltid lika trist. Nå nu räknar vi ner till nästa matstund! 

Energin kommer mer och mer ikapp nu efter igen en natt på dryga 10 timmar. Känner mig utvilad, lugn och positiv. Det är lycka! 

Inga kommentarer: