onsdag 11 februari 2015

A new beginning!

Nu ligger frukosten i magen och myser! Så fruktansvärt underbar känsla att få äta varm gröt, proteiner och varmt te efter att ha jobbat hela natten på fastande mage. Man blir en ny människa så fort havregrynen kommer in dansande i munnen! 

Om mindre än 1 timme avslutar jag mitt sista arbetsskifte på mitt nuvarande jobb. Tar då en paus i 1 år och gör mig redo för nya utmaningar! Känns förväntansfullt och bra, dock alltid lite skrajsigt att lämna ett ställe och vara tvungen att säga hejdå till personal och elever. Gillar inte att säga hejdå. Och eftersom jag kommer fortsätta jobba i Jakobstad och med service så kommer jag troligtvis träffa de flesta inom snar framtid ändå så föredrar att säga Vi ses, istället!

dagens agenda står först några timmars sömn, lite matförberedelser, träning och posering med Emilia och bröllopsplanering. Låter som en bra dag i mina öron och förhoppningsvis en mentalt starkare dag idag än igår. Hade nån slags svacka igår och började gråta två gånger knappt utan orsak! Och då kan jag meddela att jag inte fällt en tår på kanske över 1 år.. haha jaa.. vet inte om jag började gråta för att jag var ledsen eller var ledsen för att jag började gråta! 
Hoppas ni får en bra dag! :)

Inga kommentarer: