onsdag 18 februari 2015

Dagens tankar

Good morning world! Vaknade imårse och konstaterade att förkylningen inte försvunnit men kände mig dock relativt utvilad och kände att energin fanns i kroppen. Så studsade upp, pickade i mig några pre workout piller med aminosyror, borstade tänderna och körde 60 minuters cardio. Dock även idag lyssnade jag ordentligt på kroppen och lät inte pulsen stiga för mycket vilket den gärna snabbt ville göra. 

När motivationen finns suger det musten ur en att få en förkylning eller bli sjuk, men försöker att inte låta det ta ner mitt humör. Bara jag tar det lugnt så blir jag nog snart frisk igen och får ge järnet! Dessutom måste jag vara glad att jag haft så bra träningspass den senaste tiden trots diet, och gjort alla träningspass på schemat sedan jag började med Team trifinity, så nu ska vi inte gräva ner oss för lite förkylning! :) 

Nu ligger frullen i magen och jag mår bra! Ska börja fixa mig inför jobbet, ingen styrketärning idag (vilodag), vilket är superbra så jag hinner återhämtas lite mer innan morgondagens pass! 

Ha en fiin dag trogna läsare! Solen skiner ju idag! Hurraaaa!

Inga kommentarer: