måndag 2 februari 2015

Deadline!

Nej alltså vet ni vad?! Det är nu deadline för anmälningar till Fitness classic tvälingarna som hålls i april. (Och för de som missat är det just då jag ska tävla). Hursomhelst, så nu är alla de som planerat tävla registrerade, och det slutgiltiga deltagarantalet i Bikini Fitness och i min längdklass (-168) är.... 26 styckna!!! Alltså seriöst, vi blev ju hur många som helst! Helt sinnessjukt mycke deltagare i år! HÄR kan ni gå in och kolla namnen på de alla deltagarna för olika grenar och längdklasser. Aja.. det är verkligen många! Kul är ju det förstås, skulle ju inte vara kul att stiga upp på scen och tävla mot några stycken bara. Så 26 styckna som ställer sig på scen och visar fram-sida-bak-poserna, sedan blir 15 utvalda, och från de 15 väljs sedan ut de 6 bästa, som sedan får gå sin T-walk. And there will be just one winner! omg omg omg....

HÄR kan ni beställa biljetter till tävlingarna!

Nu jäklar börjar det vara SÅ nära, såååå nära!! Idag, eller ja i söndags gjorde jag Plyo-passet tillsammans med Emilia och efteråt drog vi lite svängom i klackarna och våra bikinis. Bikinisarna är så fina så skulle ha lust att smätta upp foton på den men nej, det håller vi hemligt ännu! 

I två veckor har vi nu kört högreps-träning, nu från måndagen ska vi köra två veckor med tung styrketräning. Blir härligt med lite tyngre vikter och färre reps!

Sådär annars strejkar kroppen fortfarande från att sova efter mina vaknätter och min energinivå är nog på den lägsta den varit nånsin, tror jag att jag kan konstatera. Fick nån timmes sömn igår. Det suger verkligen åsneballe att inte kunna sova.. jag behöver min återhämtning! Nå, alltsomallt 3 nätter kvar i jobbet. Måste.hålla.ut.

Inga kommentarer: