tisdag 3 februari 2015

Be your own motivation!

i´m back!! Efter 16 timmars sömn är jag delvist återställd med energi! Vaknade imårse och kände harmoni och glädje, vilket jag inte gjort den sista veckan. Då har det varit "nu måste jag upp", "måste få sova lite till", "orkar inte men måste.." osv.. Idag kände jag mig redo för en ny dag! Det var en sån lättnad. 
Det går att kriga på och köra även om man känner sig sliten, men man måste lyssna på sin kropp. Behöver man sömn så måste man prioritera det oxo, det gäller kanske bara att planera om dagen då. Och att lyssna på kroppen på vad det är den behöver, och känna skillnad på sömnbrist och lathet. 

Igår var det veckouppdatering till coachen, vikten var samma som förra veckan vilket var bra, antar jag, eftersom jag varken ska gå ner speciellt mycket till innan tävling men inte heller gå upp. 

Här nedan ser ni 5 månaders skillnad. På den första bilden var jag offseason och var nog relativt nöjd med min form, men här ser man tydligt hur dieten har börjat forma min kropp mer och blivit tightare. Fastän rumpan har minskat ordentligt sedan offseason så ser det nästan ut som att jag har större rumpa nu eftersom musklerna blir mer tydliga och ger en bättre form. Poseringsträningarna tycker jag också har gett lite resultat, får till bättre poser nu!
Så nu är jag återigen taggad och redo för ny vecka! Nu krigar vi vidare! 11 veckor kvar!!! :D

1 kommentar:

Sridhar Chandrasekaran sa...

You have such an interesting blog. Thanks for sharing, I enjoyed reading your posts. All the best for your future blogging journey.