fredag 27 februari 2015

Fredagsfys- och mys

Jeho, fredag! Körde mitt rygg och bicepspass (jaja 1 övning för biceps:bicepscurl, och det är den enda på hela schemat för biccarna men måste ju dock ändå nämna den!;) ), en stund efter frukosten vilket visade sig vara en toppenidé! 
Energi fanns det gott om och fick till ett riktigt bra pump! Nu börjar det synas tydliga muskelmarkeringar och speciellt muskelfibrerna på axlarna och ryggen kommer fram under träningen.. vilket mina ögon älskar att see! Efter styrketräningen hade jag även 30 minuters löp-intervaller som oxo gick suveränt, minutrana flög iväg och plötsligt var jag klar. Efteråt njöt jag av min postworkout meal men som numera är ett av dagens 6 mål (proteinshejk, riskakor och en hop jordnötssmör). = löve.. real löve! 
Under dagen har jag hjälpt min mamma att fixa inför deras middagsbjudning. En heeel del gott och mina ögon slukade det mesta. Men, hör och häpna, coachen tyckte att jag börjar såpass tight, låg vikt och nära tävlingsformen att jag ska unna mig ett riktigt valfritt mål mat och även en efterrätt (dock undvika socker) denhär vecka! Yes Sir!! Så ikväll ska jag och min gubbe dra iväg till en restaurang och käka middag! Ser sååå framemot det! Har bara gått omkring och tänkt på mat hela dagen och vad jag ska välja.. det känns som ett stort beslut och måste tänkas igenom ordentligt för att jag inte ska bli missnöjd haha. Hoppas ni får en mysig fredag! :)

Inga kommentarer: