söndag 8 februari 2015

Hotel ala Sabina

En ledig helg på vem vet hur länge sedan sist! och det är nått skillt med att vara ledig en lördag och söndag fastän dagarna ser rätt likadana ut. Men oftast är ju fler andra också lediga då och man hinner träffa mer nära och kära! 
Gårdagen började med veckans sista cardiopass och därefter mitt vecko refeedmeal! Bjöd mamsen hit också för att äta brunch. Skulle ha åkt till nått av stans hotell på hotelfrukost men eftersom de hade dålig tid och inte ens var säkra på vad priset var när jag ringde så tog jag saken i egna händer! 

Hade köpt nybakt bröd, pålägg, ost, grapefrukt, hallon och blåbär, kokta ägg, stekt bacon, mysli, nötter, frön, yoghurt, skyr och grönsaker. Ja ord för hur gott det var känns överflödigt. Men gott var det och mätt blev jag. 

Sedan blev det en sväng till After Eight där det var Bloppis, fyndade en läderjacka, militärjacka, en svart Cheap monday klänning och en paljett kjol - sjukt mycket fint och väldigt förmånligt! Så tummen upp för det! 
Sen var dagen fylld med kaffe hos mammas, småprat med moffa, hälsa på syrran och slutligen droppade Pisa och Matti hit till vårt för att kolla hur vi bor.



Nu ligger kostschemas vanliga frukost i magen och myser.. om nån timme ska jag dra till gymmet för sista passet för veckan och lite posering. Förväntar mig bra med energi i kroppen nu när den är laddad med massa kolhydrater från igår! 
Ciao! 

Inga kommentarer: