torsdag 19 mars 2015

Väntar ivrigt på helgen!

Guten tag! 
Har sovit djupt och länge inatt. Har varit relativt låg hittills under veckan, och fastän jag blivit typ piggast mot kvällen så har jag prioriterat att försöka lägga mig tidigt för att få många timmars sömn.

Startade morgonen med den obligatoriska morgoncardion. Benen kändes riktigt slöa från gårdagens cardio och plyo. Efteråt skulle jag gärna bara dragit täcket över huvudet igen fastän man inte är trött-trött.. man är lixom bara slö både i huvudet och kroppen.
Men körde igång med foodprep och städning därefter. Nu hinkar jag in kaffe för att orka resten av dagen. 

Fick oxo schema för min "refeed-day" just. Nu har jag inget "valfritt" mål längre under min refeed day utan vi ska testa min kropp med card-loading day. Blir verkligen intressant! Kan ju bara lätt konstatera att söndagens matschema är HIMMELRIKET själv! MASSSSSA kolhydrater! Mer än man kan önska sig, seriöst! :D Alltså vi snackar mycket mer kolisar än på offseason. Ahaaa jag kommer studsa på rosa moln den dagen! :D Haha l y c k l i g är rätt ord! Men först tar vi teamträffen på lördag som jag ser minst lika mycket framemot som min carb-day! 

Nu ska jag slänga in en matlåda och sen packa väskan för dagen! Tjao! 

Inga kommentarer: