måndag 16 mars 2015

Let´s go!

Helgen har gått i jobbets och träningens tecken. Har jobbat 6 dagar förra veckan och oftast övertid.. så inget mycket att dokumentera där. Endast att det har blivit gått en helmassa kilometrar varje dag i jobbet, så vikten hade gått ner även om coachen tog bort 3 cardio och lag till mer mat.

Första dagen på nya schemat är kommen. Ska bli intressant att se hur kroppen svarar och hur det kommer gå. Mitt nya schema ser bra ut på matfronten men kommer dock sakna mina 6 riskakor, jordnötssmöret och proteinshaken.. det har lixom varit dagens höjdpunkt när jag får dem! Aaaahhh.. men har fått tortilla tillbaka, och så har jag även min potatis kvar, så det är jag lycklig över! :)

Morgoncardio gjord och gröten och ägg-gänget ligger i magen. Idag är jag ledig, som alla måndagar eftersom restaurangen har stängt då. Men sysslolös kommer jag inte vara för det. På dagens schema kvarstår handla mat, plyo, personalmöte, leda ett pass på gymmet och slutligen styrketräning-ben! 

Ser så framemot helgen! Ska nämligen till Vasa på Teamträff, kommer verkligen bli superkul! Sist kunde jag inte delta så det är ett par stycken jag inte alls träffat ännu, så det blir trevligt att få träffa alla. Och framförallt diskutera det vi alla brinner mest för, och se hur alla förändrats sedan sensommar-träffen! Aaaaaaah! :D

Nu ska jag gå över till grannen (syrrans) och umgås lite innan jag drar igång med att pricka av alla program för idag! Ha en fin dag folks! 

2 kommentarer:

Diana sa...

Trevlit me lite sällskap här ute idag :)

Sabina sa...

Tacksamma kära du!!! :))