torsdag 5 mars 2015

Busy happy days

Gokväll på er! Har haft fullllllproppade dagar så först nu jag hinner ta fram datorn. Har börjat jobba på mitt nya arbete nu. Vi öppnade i onsdags, så ikväll var mitt andra skifte. Det är superkul och jag känner mig hemma! Träffa glada hungriga människor och få vistas i en skön atmosfär med lugn musik och väldoftande pizzor - magiskt! Vi har haft väldigt mycke besökare och fått otroligt bra kritik för både restaurangutrymmet och maten, så jag rekommenderar er att komma och besöka Mr.Bank i jakobstad! :) 

Sådär annars rullar dagarna på med träning och jobb. Eftersom jag kommer jobba varannan vecka morgonskifte och varannan kvällsskifte så är jag tvungen att köra både morgoncardion och styrkepasset innan jobbet, vilket jag får vänja mig vid ännu, men åtminstone har det funkat bra dehär två första dagarna! ;) Det har oxo varit så fullt upp i jobbet att jag inte har hunnit tänka på mat eller kännt hunger, vet inte om det är bra eller dåligt.. men kom hem nu vid kl22 och hade två matlådor kvar. Det händer ju lixom inte.. går på diet och har två matlådor kvar vid läggdags och har inte varit hungrig under hela dagen?! Kan dock säga att det var ganska gott att få äta en stor måltid nu, sittandes, i tysthet. 

Nu ska jag dra till kojs och få min skönhetssömn bredvid min kille, men han ska upp redan 5 inatt och åka till stockholm. Så känns rätt lyxig för min del att få sova till circus 7.30 och sen köra morgoncardio! Formen känns riktigt bra och humöret på topp! 

2 kommentarer:

Alisa sa...

Måste verkligen lyfta på hatten åt ditt underbart positiva sätt att se på saker och ting och åt din härliga energi som smittar av sig! Otroligt hur sprudlande du verkar vara såhär nära tävling med jobb, hus och allt det vid sidan om dieten o träningen! Du kmr rocka på scenen, tro mig! ;)

Annars ang Mr.Bank...vad skiljer era pizzor åt från vanliga pizzarestaurangers? Tkr det verkar vara ganska så spännande fyllningar men berätta gärna hurudan mat ni gör och i vilken tappning. Di ser iaf. så pass goda ut att ja nästan överväger att paina iväg me bilen ändå från Vasa för att smaka ^^

Sabina sa...

Tack så hjärtligt för din fina kommentar!!! :D You did my day!! :)
Mr.Banks pizzor har vår egengjorda tomatsås eller gräddbottenpizza (vilka jag varmt rekommenderar), även glutenfria (våra egna bottnar), pizzafyllningarna är färska råvaror med bra kvalité! Vi försöker framför allt hålla en hög kvalité på pizzorna, inga sliskiga pizzor som man får söka efter fyllningen på. Vi har haft så otroligt nöjda kunder, så jo jag tycker du ska komma dit och testa och hälsa på mig på samma gång! ;)