måndag 9 mars 2015

A smile is the prettiest thing you can wear!

Hello there beauties! 
Solen skiner och det är en ny vecka! Har jobbat 5 dagar på restaurangen, och kan säga att det har varit fullt effektiva dagar som ligger bakom. Men framför allt roliga dagar och jag ser framemot en ny arbetsvecka! Är ledig idag eftersom jag kommer jobba 6 dagar framöver, men denna vecka morgonskifte, blir spännande! 

Alla träningspass är gjorda med bra energi och bra motivation. Kosten är skött till fullt som vanligt och jag är inte speciellt hungrig längre, vilket är skönt, kroppen börjar vänja sig. Veckans vikt var oxo riktigt bra, börjar känna mig relativt tight och en nedgång på -0,7kg från förra veckan (troligtvis av det hårda tempot i arbetet som bidragit till en såpass nedgång). Har uppdaterat Sara med vikt, mående och bilder.. väntar ivrigt på hennes svar. :) 1 vecka kvar med detta schema innan jag får mitt SISTA schema innan tävling!!! omg det är SÅ nära nu.. 6 veckor! 

Hoppas ni alla hade en fin kvinnodag igår och blev uppvaktade av era gubbar! När jag kom hem från arbetet hade jag en tulpanbukett och en fin skylt på matbordet av Viktor, och hela lägenheten var fylld av tända ljus! Så mysigt! :) 
Morgoncardion är gjord, matlådor fixade och nu en sväng in till stan för några ärenden (mer om det senare, det är spännande nyheter!), efteråt städa huset och senare ikväll styrkepass och slutligen träff med mina fina tjejer! :) Have a lovely day guys! 

Inga kommentarer: