fredag 13 mars 2015

Sista träningsschemat!

HEJ PÅ ER! Härliga dag vi har idag! Solen skiner för fullt och det doftar vår i luften!! Startade morgonen med plyo eftersom jag jobbar ihelg under gymmets öppehållningstider.. så hamnade kasta om passen lite. Har nyss slutat jobbdagen där vi hade massor av hungriga trevliga matgäster, så roligt och timmarna bara rusade förbi. Nu ska jag sitta på min rumpa en timme innan det blir veckans sista styrkepass och sen återstår det bara en cardio kvar för denhär veckan. Men på tal om cardio och träning.. så fick jag mitt nya schema, även det sista schemat innan tävlingen. Och gissa vad!? Vi trappar upp sisådär 5 våningar! Kommer nämligen köra 5 styrkepass och 8 cardio i veckan nu, i 4 veckor! Lite *omg stora ögon, läser jag rätt?* var min första reaktion på mejlet (eftersom jag känner mig väldigt liten redan och ådror infinner sig numera t o m på magen efter jag ätit! det ni, har jag inte sett tidigare), men sen sjönk det in och jag blev riktigt taggad! 
Dock ska vi kolla så vikten inte rusar ner, då kommer det bli mindre cardio. Men jag ser riktigt framemot alla pass och är redo att köra all in nu de sista veckorna!! Ända negativa är att det krävs en hel del planering nu för att få mina jobbtider och gymmets öppehållningstider att gå ihop, men jag ska fixa detta! :D 
Denhär veckan har jag ju som sagt endast haft 3 cardio och 5 styrkepass.. så har fått vilat upp mig riktigt ordentligt nu och ska njuta ännu denhär helgen innan jag förbereder mig på lite mer hunger, kanske lite mindre energi och mindre socialt umgänge, men det är bara ynka 5 veckor kvar så jag kunde inte vara mer redo! :) 

Ikväll efter träningen blir det tacomys (cheatmeal) hemma hos systers, what a lovely day! 

Inga kommentarer: