måndag 2 mars 2015

Morgontankar

Hej på er! Ny vecka med nya krafter! Veckans viktcheck gjord, -0,3 sedan förra veckan vilket jag tycker är helt ok eftersom det fortfarande är 7 veckor kvar och jag inte ska gå ner egentligen så mycket mer (typ 1-1,5kg?). Man ska ju räkna med några hundra grams bortfall den sista veckan i vätska oxo. Så jag har ingen stress och kommer att försöka vara lugn ända tills tävlingen. Litar på att min coach justerar träningen och kosten efter hur min kropp reagerar. Vi tävlar ju inte i någon viktklass så därför försöker jag inte att fokusera hårt på vikten eftersom det är formen som räknas (dock måste ju vikten dokumenteras för att se vartåt det går). 

Morgoncardion på 60 minuter är gjord och frukosten är nere i säcken. Idag står kassa-apparat undervisning och personalmöte först på schema, därefter ska jag köra mitt benpass och slutligen leda ett Bodyfit-pass på gymmet. Räknar att komma hem vid 20 tiden så det är bara att packa träningskläder x 2, ombyteskläder och mat för hela dagen nu. Känner mig energisk och positiv, nu kör vi! :)

Ska också bjussa på en fin men suddig bild från helgen, av de finaste vännerna man kan ha! Mia, Emilia, Malena, Joanna och Lisa - guldvärda diamantklimpar som gör världen till en bättre plats att leva på! 

Inga kommentarer: