lördag 14 mars 2015

Baby got flow

Godmorgon! Eller nja kanske goddag vid dethär laget! Imårse vaknade jag av solens strålar vid halv 8 tiden och kände mig utvilad. Steg upp och gjorde mig i ordning för veckans sista pass- cardio 60 minuter. Tittade ut genom fönstret, soligt, klart och vindstilla.. och tänkte att lite frisk luft kunde göra mig gott. (har inte varit ute på promenad, cyklat eller dylikt på flera.. månader?heh). Så jag bestämde mig för att byta ut timmen på crosstrainern mot löpning 60 minuter. Sagt oh gjort. 
Första 5 minuterna var tanken lite mer "okej varför böt jag ut dethär, det kommer bli aslånga minutrar.." men efter några minutrar kom kroppen igång och benen flög fram! Hur skönt som helst, endorfinerna och d-vitaminproduktionen flödade i kroppen! Märkte dessutom att plyo-passen nog gett en resultat: en bra kondition och syreupptagning i musklerna, och jag kunde springa en timme utan att stanna eller få för hög puls! :) 

Nu finns mat i magen och kroppen nyduschad, dags för jobb ! 

Suddiga bilder från gårdagens rygg och biceps-pass. Fastän jag bara har en bicepsövning hinner jag få riktigt gött pump ändå! Love IT!!  

Inga kommentarer: