onsdag 18 mars 2015

Formcheck, 4,5 weeks out

Annnd hello there! Onsdag idag och det känns faktiskt mer som en torsdag eller fredag när man kört igenom 5 pass på två dagar. Men passen har oxo gett resultat, hade nämligen gått ner lite väl fort.. sedan i måndags, så uppdaterade coachen och hon tog bort 2 cardio. Så nu kör jag vidare med 5 styrkepass och 6 cardio, vilket känns bra eftersom jag har en liten rädsla att bli för liten och att kroppen ska äta upp för mycket av mina muskler. Och JA, två riskakor flög oxo tillbaka till mitt nya schema - happy!! :D

Har startat morgonen med den obligatoriska morgoncardion och frullen ligger i magen. Ska sörpla kaffe framför serien wentworth några minuter och andas lite innan jag drar iväg till gymmet och kör plyo, innan jobbet kallar. 

När jag får lite tid ska jag skriva mer om Fitbit -prylarna jag snackade om tidigare! De är verkligen superbra! Så stay tuned! :) 

#Pussochkrampåerflitigaläsare!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså åh vilken motivation du är! Sjukt snygg kropp!

Sabina sa...

TACK TACK TACK så glad jag blir! :D