fredag 27 mars 2015

Morgonstund har god gröt i mun

Good morning ppl! Härrrrligt med fredag trots att det betyder ännu 3 dagar jobb för min del. Men bara för att det är fredag ger det en viss lycka i kroppen och dessutom har jag turen att få tycka det är roligt att åka till jobbet! :)

På tal om kroppen, slutar min kropp inte att förvåna mig. Under denhär veckan har vi dragit ner på cardion, inte på antal men på längden cardio och dessutom fått till mer mat. Ändå hade jag gått ner under veckan. Har dessutom inte behövt springa på som en galning i jobbet heller så min ämnesomsättning är tydligen i full gång! Uppdaterade coachen i mårse och fick svar om att jag fåt ta en HALV refeed day denhär veckan! TRE valfria mål där jag får äta vad jag vill och bli mätt och belåten! :D Nämen hallå däär sköt min energi till nya höjder bara för att få höra det! :D Så en väldigt glad Sabina sitter nu och käkar de sista äggen (gröten slut för länge sen), morgoncardion är gjord och snart ska jag bege mig till jobbet och därefter blir det pumpa rumppaaaaaa med Emilia! Love it! Ha en fin dag! 

Inga kommentarer: