onsdag 11 mars 2015

JNT expo och Fitbit

Hej där! Vet ni vad? Jag blev kontaktad av JNT i Jakobstad för en tid sedan och de undrade ifall jag ville göra ett samarbete med dem! De har nämligen JNT expo dagar imorgon, fredag och lördag i Jakobstad. HÄR hittar ni JNTs schema för dagarna. 
Jag kommer finnas på plats där imorgon kl.13 och kl.14 och berätta om dessa Fitbit prylar, aktivitetsarmband (fitbit charge och fitbit surge) och en personvåg (fitbit aria scale). Väldigt smarta prylar dethär måste jag säga! Har massa funktioner, bra kvalité och enkla att använda. 
Så befinner ni er i Jakobstad imorgon ska ni jättegärna komma in till JNT så berättar jag mera om dessa prylar! :) (om ni inte dyker upp så kommer jag nog berätta mer om dem i ett inlägg senare!).

Sådär annars har jag slutat jobbet för idag, gick och handlade mat direkt efteråt och har nu foodpreppat färdigt för resten av veckan. Om en dryg timme blir det ett styrkepass med Emilia och sen chill på soffan! :) 

Feeling great! Solen skiner, jag är frisk och pigg! Har inget att klaga på! :) Hoppas ni läsare har en bra dag! 

Inga kommentarer: