måndag 1 september 2014

Monday motivation

Gokväll sockertoppar! 
Slutade mitt sista nattskifte imårse och stupade ner i säng och sov tills klockan blev 14:30. Förkylningen kändes av ännu mer i halsen då jag vaknade! Humöret for direkt stup neråt och det kändes onödigt att överhuvudtaget stiga upp ur sängen. Men försökte tagga till och tänka positivt, göra det bästa av dagen helt enkelt. Drog på mig träningskläderna och åkte till gymmet för att dra ett X body fit-pass åt 18 hurttiga kvinnor. Efteråt kändes humöret bättre när jag såg vilken träningsvilja som fanns hos deltagarna. Verkligen givande timme ( jag instruerade passet men tränade inte själv för att spara på min lilla energi)! Efteråt hällde jag i mig mina aminosyror och körde på med mitt eget pass. Fick dessvärre ta lättare vikter och ta längre pauser mellan setten då pulsen ville höjas tills skyarna på noll sekunder, fick ändå till ett helt okej pass. Nu är jag ledig tills lördagkväll och ska satsa dessa dagar på mycke vila för att inte bli mer förkyld och för att kunna göra alla träningspass. 
Nåja nog om det, nu dags för kvällsmål och soffhäng! :) 


Inga kommentarer: