torsdag 11 september 2014

Morgonstund har kanel i mun

Godmorgon sunshines! Sovit gott?
Igår kunde jag sova knappt 4h efter mitt sista skifte, så var väldigt tung i huvudet på kvällen. Men inatt var det andra bullar, 12 h sömn på stickan! Så hiiimla skönt att få sova ut, i egen säng och vakna till en ledig dag! Har ätit en sen frukost bestående av en stor skål gröt, 3 ägg och äppel +vitaminer.. Nu behövs bara en kaffe! :) 
Har alltid avskytt kanel, men plötsligt har jag börjat gilla det på gröten! Heelt knasit.. Kanske pga av att jag fåår äta kanel, och allt man fåår så taar man :D


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! En fråga som jag velat ställa länge är om du gör matlådor för en hel vecka eller bara några dagar? Och hur förvarar du maten, fryser du ner den eller hur länge håller en matlåda i kylskåpet?

Sen undrar jag om du aldrig tappar motivationen och fuskar? :D verkar som om du har ett superbra humör hela tiden.