lördag 27 september 2014

Togethere we are stronger

Hej på er gräddtårtor! 
Här i huset sov vi till klockan nio och åt en lång frukost efteråt. Nån timme senare drog jag på mig träningskläderna för veckans sista pass och Viktor åkte för att jaga orrtuppar. Passet fick riktigt bra, men lite tråkigt att träna ensam.. Föredrar nog att träna tillsammans med Emilia, passet blir roligare, går snabbare och man blir mer taggad! 
Denhär veckan känns som om den har varit evighets lång på samma gång som den gått snabbt. Det känns som om det varit så många fler dagar när jag nu haft fler pass en vanligt, och jag kan säga att jag efter varje träningspass gett mig själv en klapp på axeln för att jag gjort mitt bästa och klarade alla pass! :) Ibland kan man glömma att vara stolt över sig själv för vad man åstadkommit eller gjort, man kan få en känsla att man borde gjort mer. Därför är det så viktigt att alltid göra sitt bästa, oavsett vad det gäller, och vart då man en kommer så kan man se tillbaka och veta att man gjort allt man kunnat. 

Strax ska jag börja göra Cheatday delux.. Tacotårta och sallad samt chocolate oreo mud cake till efterrätt. Jag får nämligen hela familjeskaran hit på mysmiddag ikväll! Ser så framemot det.. Hoppas bara att jag lyckas med bådadera tårtorna! :) 

Inga kommentarer: